Trabzonspor sekiz yıl aradan sonra bir ilke imza atarak Fenerbahçe’ye karşı galibiyet hasretine son verdi. Öyle bir maç oldu ki Fenerbahçe taraftarları hariç herkes maçın çok zevkli geçtiğine dem vurdu. Sezon başından bugüne kadar birkaç maç hariç Fenerbahçe’nin iyi futbol oynadığını gören oldu mu? Fenerbahçe’nin oynadığı oyunu günümüzde halı sahada gazozuna maç yapan mahalle takımları bile oynamıyor. Trabzon karşısında yedikleri ilk gol rakibin tam 13 pas yaparak elini kolunu sallaya, sallaya geldiği bir pozisyon sonrası oldu. Ne koşan var ne rakibini rahatsız eden var. Düşünebiliyor musunuz, Trabzonspor’un sol beki Novak bir gol attı tam 4 tane de yüzde yüzlük gol yapabileceği pozisyonları kaçırdı?.. Bir rakibin sol bekine bu kadar pozisyon verebiliyorsanız, sizler Fenerbahçe kültürüne uygun ve o çubuklu formaya layık oyuncular değilsiniz!.. Sizden takım yaptığını sanan Comolli Efendi sağ olsun… Bazılarınızın lüks bir restoranda garsona bakıp Masterchef’ten çay istemesi gibi, belli ki şaftı kaymış.
Ali Koç kibar, zarif ve beyefendi bir insan; ne yaptığını bilen başarılı bir işadamı; ama “Fenerbahçe’yi profesyoneller yönetsin” diye aldığı kararlarda kişiler üzerindeki seçimleri yanlış olmuş. Fenerbahçe geçmişinde çok kötü sezonları ilk defa görmüyorum; lakin tarihinin en kötü sezonunu çarpım tablosu uzmanı Comolli’nin kurduğu bu kadro ile gördüm. Ligde küme düşme hattının bir tık üstünde. Bu taraftar bu kadar zulmü hak edecek ne yaptı Sayın Başkan, seni çok seviyor olmalarından mı bu acıyı çekiyorlar? Bizler Fenerbahçeli olarak evet sizi çok seviyoruz ama “Fenerbahçe’yi daha çok seviyoruz!” Aslında sizin de bizden hiçbir farkınız yok siz de bu takımı bizden daha çok seviyorsunuz bizler bunu biliyoruz. Yani amaç aynı öyle ise artık gereken neyse onu yapın…
Bir sözüm de futbolumuzun patronlarına; başkanlara, yöneticilere, teknik ekiplere ve hatta tribünlere cezalar verebilirsiniz ki yapıyorsunuz da zaten. Yıllarca Aziz Yıldırım’a ve Fenerbahçe camiasına çok çektirdiniz. Belli ki şimdi de Galatasaray’ı almışsınız radarınıza. Kurullarınızın kestiği cezalara sözüm yok. Hatta bazı hayvansever başkanlara verilemeyen cezalara tepkim bile var. Ama oynanan bir maçı uydurma bir penaltı ile “VAR’a” gitmeye ihtiyaç duymadan orman kanununu uygular gibi skora etki edecek şekilde katlederseniz, işte bu olmaz bir gün biri çıkar ve bu oyunu bozar; unutmayın bu ülkenin Tatar Ramazanları saymakla bitmez.
Allah’a emanet olun…