Trafik magandaları tehlike saçmaya devam ediyor... Hem kendi hem de vatandaşların canını hiçe sayıp kural ihlalleri yaparak, çok sayıda kaza, can kaybı veya yaralanmalara sebep oluyorlar. Bunlara bir yenisi daha, Bursa'da eklendi.

ARACIN TAVANINA OTURDU

Bursa'da merkez Yıldırım ilçesi Ankara Yolu Caddesi'nde iki şahıs, seyir halindeki aracın üst camından çıkarak tavanına oturdu. Trafikte bir süre bu şekilde ilerleyen şahıslar, hem kendi canlarını hem de diğer sürücüleri tehlikeye attı.

O ANLAR KAMAERALARA YANSIDI

O anlar başka bir araç sürücüsü tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.

Bakan Kacır, nisan ayına ilişkin sanayi üretim endeksini değerlendirdi
Bakan Kacır, nisan ayına ilişkin sanayi üretim endeksini değerlendirdi
İçeriği Görüntüle

25 BİN TL CEZA KESİLDİ

Görüntülerin sosyal medyada yayılmasının ardından harekete geçen trafik polisleri, araç sürücüsünü tespit etti. Yapılan incelemede sürücüye farklı maddelerden toplam 25 bin TL idari para cezası uygulandı.

Muhabir: Samet Tunç