Kdz. Ereğli ilçesinde 19 Kasım'da yaşanan olumsuz hava koşulları nedeniyle içerisinde 12 mürettebatı ile birlikte batan yük gemisinin telsizden yardım çağrısının yer aldığı görüntüler yine bölgede bulunan bir başka gemi personeli tarafından kayda alındı. Kaydedilen telsiz konuşmalarından Kafkametler gemisinin kaptanı, “Benim işim bitti. Şu anda mendireğe yaslamış durumdayım. Kurtarma talep ediyorum. Askeri tarafına yasladım” dedikten sonra telsiz konuşmaları sonlanırken, konuşmaları kayda alanların ise ‘Gitti batıyor gemi' ifadesi de görüntülere yansıdı.
Batan geminin son yardım çağrısı ortaya çıktı
Zonguldak Kdz. Ereğli ilçesinde yaşanan fırtına sonucu batan Türk bayraklı ‘Kafkametler' isimli kuru yük gemisinin telsizden son yardım çağrıları ortaya çıktı.
Yorumlar
Trend Haberler
Yine CHP'li Belediye, yine rüşvet skandalı
TRT'nin aracında 7,5 kilo uyuşturucu bulundu
EYÜPSULTAN BELEDİYE BAŞKANLIĞI
TİGAD'dan Kırşehir'e medya çıkartması
Mehmet Uçum: Bir kez daha erken seçim tartışması üzerine
Türkiye'nin yerli manevra lokomotifi Tanzanya'ya ihraç edilecek
KÜÇÜKÇEKMECE İCRA DAİRESİ
ARFAA'da yeni dönem başladı: Havacılık emeklileri biraraya geldi
TSK ile ilgili düzenlemeleri de içeren kanun teklifi TBMM Milli Savunma Komisyonunda kabul edildi
Spam zannettiği LinkedIn mesajı Dünya Kupası'nın yolunu açtı