Elazığ'da bir vatandaş, doğada gezerken karşılaştığı kaplumbağa ile sohbet etti. Bu anları cep telefonu ile kaydederken, konuşmayı dinleyen vatandaşlar gülmekten kendilerini alamadı.
Olay, Elazığ'ın Baskil ilçesinde yaşandı. Baskil'de yaşayan Şano Baydemir doğada gezerken kaplumbağa ile karşılaştı. Yanında bir kaplumbağa daha olduğunu fark eden Baydemir'in diyaloğu ise izleyenleri gülümsetti. Sohbeti kayda alan Baydemir, "Bugün tabiat ile baş başayız. Bir kaplumbağa ile karşılaştık. Melül melül bize bakıyor. Yanında bir tane daha var. Sen ne arıyorsun orada? Sevgilisini yalnız bırakmamış. Nereye gidiyorsunuz hemşehrilerim? Gel biraz sohbet edelim tosbağa kardeş, gel. Dünyaya bakış açınız nasıl? Senin sevgilin burada saklanmış, ben gidiyorum. Sevgilini kaybetme, Allah'a emanet ol" ifadelerini kullandı.
Sohbeti dinleyenler gülmekten kendilerini alamadı.
Elazığlı vatandaşın 'kaplumbağa' ile sohbeti gülümsetti
Elazığ'da bir vatandaş, doğada gezerken karşılaştığı kaplumbağa ile sohbet etti. Bu anları cep telefonu ile kaydederken, konuşmayı dinleyen vatandaşlar gülmekten kendilerini alamadı.
Muhabir: TE Bilisim
Yorumlar
Trend Haberler
Yine CHP'li Belediye, yine rüşvet skandalı
TRT'nin aracında 7,5 kilo uyuşturucu bulundu
EYÜPSULTAN BELEDİYE BAŞKANLIĞI
TİGAD'dan Kırşehir'e medya çıkartması
Mehmet Uçum: Bir kez daha erken seçim tartışması üzerine
Türkiye'nin yerli manevra lokomotifi Tanzanya'ya ihraç edilecek
KÜÇÜKÇEKMECE İCRA DAİRESİ
ARFAA'da yeni dönem başladı: Havacılık emeklileri biraraya geldi
TSK ile ilgili düzenlemeleri de içeren kanun teklifi TBMM Milli Savunma Komisyonunda kabul edildi
Spam zannettiği LinkedIn mesajı Dünya Kupası'nın yolunu açtı