Bostancı yan yolda dün saat 15.00 sıralarında yaşanan olayda, bir belediyeye ait hasta nakil ambulansının önü motosikletli iki kişi tarafından kesildi. Siren çalarak hastaneye hasta yetiştirmeye çalışan ambulans şoförü ile tartışmaya başlayan bu kişiler, "Bu ambulansta hasta olduğuna inanmıyoruz" diyerek içerideki hastayı görmek istediler. Ambulans şoförü, bir türlü hareket edemeyince çaresiz kalarak aracın yan kapısını açarak içerideki hastayı motosikletli kişilere göstermek zorunda kaldı. Hastayı gören iki şüpheli ikna olunca olay yerinden ayrıldı. İki trafik magandasının kask takmamış olmaları dikkat çekti. Bu anlar, ambulans şoförü tarafından cep telefonuyla kaydedildi. Trafik magandalarının ayrılmasının ardından ambulans, hastayı hastaneye götürmek üzere yoluna devam etti.
Kadıköy’de magandalar ambulansın önünü kesip hasta kontrolü yaptı!
Kadıköy'de siren çalarak acil hasta nakli yapan bir ambulansın önü, motosikletteki iki kişi tarafından kesildi. Bu kişiler, "Ambulansın içinde hasta olduğuna inanmıyoruz" diyerek nakil edilen hastayı görmek istediler. Ambulans şoförü, hareket edemediği için kapıyı açarak hastayı göstermek zorunda kaldı. Şoför, o anları cep telefonu kamerasıyla kaydederken, trafik magandaları olay yerinden uzaklaştı. Bu olay, acil durumlarda yaşanan hassasiyetin önemini bir kez daha gözler önüne serdi.
Muhabir: Mehmed Akif Çavdarlı
Yorumlar
Trend Haberler
Yine CHP'li Belediye, yine rüşvet skandalı
TRT'nin aracında 7,5 kilo uyuşturucu bulundu
EYÜPSULTAN BELEDİYE BAŞKANLIĞI
TİGAD'dan Kırşehir'e medya çıkartması
Mehmet Uçum: Bir kez daha erken seçim tartışması üzerine
Türkiye'nin yerli manevra lokomotifi Tanzanya'ya ihraç edilecek
KÜÇÜKÇEKMECE İCRA DAİRESİ
ARFAA'da yeni dönem başladı: Havacılık emeklileri biraraya geldi
TSK ile ilgili düzenlemeleri de içeren kanun teklifi TBMM Milli Savunma Komisyonunda kabul edildi
Spam zannettiği LinkedIn mesajı Dünya Kupası'nın yolunu açtı