Fenerbahçe'de Dusan Tadic, 1-1 biten Eyüpspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.
İşte Tadic'in açıklamaları;
"Çok fazla şans yarattık. İkinci yarıya bakınca, yarattığımız şanslar vardı. Rakip kalecinin kurtarışları, direkten dönenler vardı. Çok fazla şans yarattık ikinci yarı ama kalemizde çok kolay gol gördük. Maça da iyi başlamadık. Bu bizim sorumluluğumuz. Başkanımız, yöneticilerimiz, sportif direktörümüz bize fazlasıyla destek oluyor. Bunun sorumluları bizleriz. Hepimiz aynaya bakmalıyız. Kendimden başlayarak, neyi daha iyi yapabiliriz sorgulamalıyız. Bu bizim sorumluluğumuzda. Sorumluluk almalıyız. Erkek gibi sorumluluk almamız gerekiyor. Hataları düzeltmek için bir erkek gibi öne çıkmamız gerekiyor. Herkes özeleştirisini yapmalı. Tabii ki şanssızlıklar yaşıyoruz ama bunlar mazeret değil. Bizler Fenerbahçe'yiz. İyi bir görüntü sergilemedik ve iyi bir sonuç alamadık. Bize inananları hayal kırıklığına uğrattık. Bu bir sorumluluğumuz ve hatalarımız."
Fenerbahçe'nin kaptanlarından Dusan Tadic: Erkek gibi sorumluluk almamız gerekiyor
Fenerbahçe'nin tecrübeli futbolcusu Dusan Tadic, Eyüpspor beraberliğinin ardından ''Erkek gibi sorumluluk almamız gerekiyor. Hataları düzeltmek için bir erkek gibi öne çıkmamız gerekiyor.'' dedi.
Muhabir: Mücahid Ateş
Yorumlar
Trend Haberler
Sincar Aşireti'nin düğünü
Diriliş Postası’ndan Adalet Bakanı Gürlek’e Ziyaret
Gazetecilik maskesi düştü, suç dosyası saçıldı!
Osmaniye’deki Furkan Vakfı dava sürecine ilişkin sosyal medya paylaşımlarına dezenformasyon değerlendirmesi
TRT'nin aracında 7,5 kilo uyuşturucu bulundu
KARTAL DR. LÜTFİ KIRDAR ŞEHİR HASTANESİ
KADIKÖY VERGİ DAİRESİ MÜDÜRLÜĞÜ
GİSİAD Genel Başkanlığına Remzi Dursunkaya seçildi
TSK ile ilgili düzenlemeleri de içeren kanun teklifi TBMM Milli Savunma Komisyonunda kabul edildi
CHP'li Veli Ağbaba'nın şoförü Cumali’den savcılıkta şok itiraflar: "İhale çarkı, gizemli dolarlar, iphone hediyeler.."