Süper Lig'in 31. haftasında Galatasaray, RAMS Park'ta karşı karşıya geldiği Fenerbahçe'yi 3-0'lık skorla mağlup etti.

Müsabakanın sona ermesinin ardından sarı-kırmızılılar büyük sevinç yaşadı.

GALATASARAYLILAR SOKAKTA

Fenerbahçe'de sağlık kontrolleri başladı
Fenerbahçe'de sağlık kontrolleri başladı
İçeriği Görüntüle

Yurdun dört bir yanında Galatasaraylı taraftarlar, derbi sonrası sokaklara indi.

KUTLAMA YAPTILAR

Büyük bir coşku yaşayan taraflar galibiyeti ve yaklaşan şampiyonluğunu kutladı. Meşalelerin yakıldığı o anlar renkli görüntülere sahne oldu.

Muhabir: Samet Tunç