Reklamı Kapat

Rus milyarder Rotenberg: Putin’e ait olduğu iddia edilen saray benim

Rus milyarder Arkadi Rotenberg, ülkedeki muhalifler tarafından Devlet Başkanı Vladimir Putin'e ait olduğu öne sürülen sarayın kendisinin olduğunu açıkladı.

Haber albümü için resme tıklayın

Rus milyarder Arkady Rotenberg, Putin’in Karadeniz kıyısında 1,5 milyar dolara yaptırdığı iddia edilen sarayın kendisine ait olduğunu söyledi.

Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin’in ‘judo arkadaşı’ olarak da bilinen yakın müttefiki Rotenberg, “Burası benim. Birkaç yıl önce kreditörlerle anlaşma yaparak bu araziyi satın aldım” diyerek, mülkün otele dönüştürüleceğini belirtti.

100 MİLYONDAN FAZLA İZLENDİ

“Her şey büyük bir özenle ve profesyonelce yapıldı” diyen milyarder ayrıca “Oteldeki çalışmaları birkaç yıl içinde bitireceğimizi umuyorum” şeklinde konuştu.

Putin’e ait olduğu iddia edilen saray.

Muhalif Aleksey Navalny’nin tutuklanmasının ardından Youtube’da yayınlanan videoda söz konusu sarayın Putin’e olduğu iddia edilmiş, video 100 milyondan fazla tarafından izlenmişti.

PUTİN: VİDEO MONTAJ

Karadeniz’deki binanın kendisine ait olduğuna dair iddiaları “montaj” diyerek reddeden Rusya lideri Putin videonun, muhalefetin ‘Rus halkının beynini yıkamak amacıyla montaj yoluyla yapılmış manipulasyon denemesi’ yorumunda bulunmuştu.

Ayrıca Rus devlet televizyonu da mülkün Putin’e ait olduğu yönündeki iddiaları yalanladı.

“KORKMUYORUM”

Yoğun bakımda yattığı dönemde Moskova’ya döner dönmez bu filmi yayınlama kararı aldıklarını belirten Navalny “Putin’in Sarayı: Dünyanın en büyük rüşvetinin tarihçesi” adlı 1 saat 52 dakika süren videoda Putin’in rüşvet aldığına dair iddialarını belgeler eşliğinde açıklıyor ve Putin’den korkmadığını dile getiriyor.

31 Oca 2021 - 15:12 - Dünya


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Diriliş Postası Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Diriliş Postası hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Diriliş Postası editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Diriliş Postası değil haberi geçen ajanstır.




Anket Önümüzdeki Seçimleri Kim Kazanır?