Reklamı Kapat

Sudan, Al Jazeera kanalının lisansını iptal etti

Sudan, Katar merkezli Al Jazeera Mubasher televizyonunun ülkede çalışma ruhsatını iptal eme kararı aldı.

Enformasyon Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, kanalın lisansı, Sudan meselesini meslek ilkelerine uygun olmayan şekilde ele aldığı, basın meslek ilkelerini ve ahlak ilkelerini ihlal ettiği gerekçesiyle iptal edildi.

Kanal yönetimine iletilen kararda, Hartum ofisinin ruhsatının 15 Ocak Cumartesi itibarıyla iptal edildiği belirtildi.

Sudan makamları, 2019’da Ömer el-Beşir iktidarının devrilmesinin akabinde 30 Mayıs 2019’da da 2 ay süreyle kanalın ruhsatını iptal etmişti.

16 Oca 2022 - 20:15 - Dünya


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Diriliş Postası Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Diriliş Postası hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Diriliş Postası editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Diriliş Postası değil haberi geçen ajanstır.