Süper Lig'in 15. haftasında Alanyaspor ile karşılaşan Kayserispor, 3 puanı hanesine yazdıran taraf oldu. Bu sezon 3. kez galibiyet sevinci yaşayan sarı-kırmızılılar, uzun bir aradan sonra sahasında galip gelmeyi başardı.
Geçen sezonun 27. haftasında sahasında oynadığı maçta Ankaragücü'nü 3-2 yenen ve o günden bugüne sahasında oynadığı 11 maçta kazanamayan Kayserispor, Akdeniz ekibi karşısında 2 golle sonuca giderek taraftarına galibiyet sevinci yaşattı. Kayserispor, ilk yarısı golsüz sona eren maçın ikinci yarısında sonuca gitti. Sarı-kırmızılı ekip, Boa Morte ve Carlos Mane'nin golleri ile iç saha galibiyet hasretini bitirdi.
Sarı-kırmızılılar, Alanyaspor maçına kadar çıktığı 11 iç saha maçında 6 beraberlik 5 yenilgi almış, bu sezon sahasında çıktığı 6 maçta ise 3 beraberlik, 3 yenilgi elde etmişti. Kayserispor, bu galibiyet ile iç saha şanssızlığını da kırmış oldu.
Kayserispor'un iç saha galibiyet hasreti sona erdi
Süper Lig'de mücadele eden Kayserispor, aylar sonra sahasında kazandı. 11 maçtır kazanamayan sarı-kırmızılılar, Alanyaspor'u mağlup etmeyi başardı.
Muhabir: Muhammed Yasin Durak
Yorumlar
Trend Haberler
Sincar Aşireti'nin düğünü
Gazetecilik maskesi düştü, suç dosyası saçıldı!
Buca Belediyesi operasyonu: Belediye Başkanı Görkem Duman tutuklandı
Osmaniye’deki Furkan Vakfı dava sürecine ilişkin sosyal medya paylaşımlarına dezenformasyon değerlendirmesi
GİSİAD Genel Başkanlığına Remzi Dursunkaya seçildi
Özgür Özel’in karakutusu konuştu: “İmamoğlu aracılığıyla adaylık sözü verdik! Destek ver, başkan ol pazarlığı”
İstanbul'da mayıs ayında en çok hamsi tüketildi
Kılıçdaroğlu yönetiminin açtığı CHP hesabına X engeli: Askıya alındı
KADIKÖY VERGİ DAİRESİ MÜDÜRLÜĞÜ
Keban Barajı'nın tahliye kapakları ikinci kez açıldı