Süper Lig'in 15. haftasında Alanyaspor ile karşılaşan Kayserispor, 3 puanı hanesine yazdıran taraf oldu. Bu sezon 3. kez galibiyet sevinci yaşayan sarı-kırmızılılar, uzun bir aradan sonra sahasında galip gelmeyi başardı.
Geçen sezonun 27. haftasında sahasında oynadığı maçta Ankaragücü'nü 3-2 yenen ve o günden bugüne sahasında oynadığı 11 maçta kazanamayan Kayserispor, Akdeniz ekibi karşısında 2 golle sonuca giderek taraftarına galibiyet sevinci yaşattı. Kayserispor, ilk yarısı golsüz sona eren maçın ikinci yarısında sonuca gitti. Sarı-kırmızılı ekip, Boa Morte ve Carlos Mane'nin golleri ile iç saha galibiyet hasretini bitirdi.
Sarı-kırmızılılar, Alanyaspor maçına kadar çıktığı 11 iç saha maçında 6 beraberlik 5 yenilgi almış, bu sezon sahasında çıktığı 6 maçta ise 3 beraberlik, 3 yenilgi elde etmişti. Kayserispor, bu galibiyet ile iç saha şanssızlığını da kırmış oldu.
Kayserispor'un iç saha galibiyet hasreti sona erdi
Süper Lig'de mücadele eden Kayserispor, aylar sonra sahasında kazandı. 11 maçtır kazanamayan sarı-kırmızılılar, Alanyaspor'u mağlup etmeyi başardı.
Muhabir: Muhammed Yasin Durak
Yorumlar
Trend Haberler
Yine CHP'li Belediye, yine rüşvet skandalı
TRT'nin aracında 7,5 kilo uyuşturucu bulundu
EYÜPSULTAN BELEDİYE BAŞKANLIĞI
TİGAD'dan Kırşehir'e medya çıkartması
Mehmet Uçum: Bir kez daha erken seçim tartışması üzerine
Türkiye'nin yerli manevra lokomotifi Tanzanya'ya ihraç edilecek
KÜÇÜKÇEKMECE İCRA DAİRESİ
ARFAA'da yeni dönem başladı: Havacılık emeklileri biraraya geldi
TSK ile ilgili düzenlemeleri de içeren kanun teklifi TBMM Milli Savunma Komisyonunda kabul edildi
Spam zannettiği LinkedIn mesajı Dünya Kupası'nın yolunu açtı