Büyükşehir Belediyesi, şehrin görsel kimliğini güçlendirmek ve yaşam kalitesini artırmak amacıyla başlattığı peyzaj düzenleme çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Kent Estetiği Daire Başkanlığı tarafından yürütülen kapsamlı çalışmalar, Manisa’yı daha yaşanabilir bir hale getirmeyi hedefliyor. Bu çalışmalar sayesinde; şehrin görsel kimliği güçleniyor, yaşam alanları daha estetik hale geliyor ve vatandaşların şehirle bütünleşme duyguları artıyor. Büyükşehir Belediyesi, bu çalışmalarla birlikte şehrin yaşam kalitesini artırmayı hedefliyor.
Daire Başkanı Emine Müge Kuğu, yaptığı açıklamada, peyzaj çalışmalarının vatandaşların görsel olarak da hoşuna gidecek şekilde devam edeceğini belirterek, tüm ekiplere teşekkür etti. Kuğu, "Şehrimizin estetik görünümünü artırmak için gece gündüz demeden çalışan tüm personelimize teşekkür ederim. Çalışmalarımız, vatandaşlarımızın memnuniyeti doğrultusunda devam edecektir." dedi.
Manisa’nın güzelliğine güzellik katıyorlar
Manisa Büyükşehir Belediyesi Kent Estetiği Daire Başkanlığı, şehir genelinde peyzaj düzenleme çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda gerçekleştirilen son çalışmalarda, Muhsin Yazıcıoğlu Bulvarı Kaya Bahçesi, Nusret Köklü Caddesi ve Kuşlubahçe kavşağı Türk Bayrağı düzenleme çalışmaları gerçekleştirdi.
Muhabir: Orhan Dede
Yorumlar
Trend Haberler
Yine CHP'li Belediye, yine rüşvet skandalı
TRT'nin aracında 7,5 kilo uyuşturucu bulundu
EYÜPSULTAN BELEDİYE BAŞKANLIĞI
TİGAD'dan Kırşehir'e medya çıkartması
Mehmet Uçum: Bir kez daha erken seçim tartışması üzerine
Türkiye'nin yerli manevra lokomotifi Tanzanya'ya ihraç edilecek
KÜÇÜKÇEKMECE İCRA DAİRESİ
ARFAA'da yeni dönem başladı: Havacılık emeklileri biraraya geldi
TSK ile ilgili düzenlemeleri de içeren kanun teklifi TBMM Milli Savunma Komisyonunda kabul edildi
Spam zannettiği LinkedIn mesajı Dünya Kupası'nın yolunu açtı

