Büyükşehir Belediyesi, şehrin görsel kimliğini güçlendirmek ve yaşam kalitesini artırmak amacıyla başlattığı peyzaj düzenleme çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Kent Estetiği Daire Başkanlığı tarafından yürütülen kapsamlı çalışmalar, Manisa’yı daha yaşanabilir bir hale getirmeyi hedefliyor. Bu çalışmalar sayesinde; şehrin görsel kimliği güçleniyor, yaşam alanları daha estetik hale geliyor ve vatandaşların şehirle bütünleşme duyguları artıyor. Büyükşehir Belediyesi, bu çalışmalarla birlikte şehrin yaşam kalitesini artırmayı hedefliyor.
Daire Başkanı Emine Müge Kuğu, yaptığı açıklamada, peyzaj çalışmalarının vatandaşların görsel olarak da hoşuna gidecek şekilde devam edeceğini belirterek, tüm ekiplere teşekkür etti. Kuğu, "Şehrimizin estetik görünümünü artırmak için gece gündüz demeden çalışan tüm personelimize teşekkür ederim. Çalışmalarımız, vatandaşlarımızın memnuniyeti doğrultusunda devam edecektir." dedi.
Manisa’nın güzelliğine güzellik katıyorlar
Manisa Büyükşehir Belediyesi Kent Estetiği Daire Başkanlığı, şehir genelinde peyzaj düzenleme çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda gerçekleştirilen son çalışmalarda, Muhsin Yazıcıoğlu Bulvarı Kaya Bahçesi, Nusret Köklü Caddesi ve Kuşlubahçe kavşağı Türk Bayrağı düzenleme çalışmaları gerçekleştirdi.
Muhabir: Orhan Dede
Yorumlar
Trend Haberler
Sincar Aşireti'nin düğünü
Diriliş Postası’ndan Adalet Bakanı Gürlek’e Ziyaret
Gazetecilik maskesi düştü, suç dosyası saçıldı!
Osmaniye’deki Furkan Vakfı dava sürecine ilişkin sosyal medya paylaşımlarına dezenformasyon değerlendirmesi
TRT'nin aracında 7,5 kilo uyuşturucu bulundu
KARTAL DR. LÜTFİ KIRDAR ŞEHİR HASTANESİ
KADIKÖY VERGİ DAİRESİ MÜDÜRLÜĞÜ
GİSİAD Genel Başkanlığına Remzi Dursunkaya seçildi
TSK ile ilgili düzenlemeleri de içeren kanun teklifi TBMM Milli Savunma Komisyonunda kabul edildi
"Süper Baba"dan beyaz perdeye uzanan yolculuk: Sümer Tilmaç
