Büyükşehir Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı Personel Geliştirme Şube Müdürlüğü, Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı Halk Sağlığı ve Sağlıklı Yaşam Şube Müdürlüğü ile İl Sağlık Müdürlüğü işbirliğinde düzenlenen eğitim programı, Belediye Meclis Salonu’nda gerçekleştirildi. Eğitim programında anne çocuk sağlığını koruyabilmek için emzirmenin ne kadar önemli olduğu, ilk 6 ay sadece anne sütü verilmesi ve altıncı aydan sonra uygun besinlerle beraber emzirmenin 2 yaş ve ötesine kadar devam ettirilmesi gerektiğine değinildi. Eğitimde ayrıca anne sütüyle beslenmeyen bebeklerin bağışıklık sisteminin bozulacağı, enfeksiyon hastalıkları başta olmak üzere bir çok hastalığa karşı savunmasız kalabileceği, emzirmenin anne çocuk ruh sağlığına etkisi de ele alındı. Eğitim programı yoğun katılım ve yüksek memnuniyet oranıyla gerçekleştirildi.
Personele emzirme ve anne sütünün önemi farkındalık eğitimi
Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından periyodik olarak düzenlenen eğitim çalışmaları kapsamında personele, ‘emzirme ve anne sütünün önemi farkındalık eğitimi’ verildi.
Muhabir: Nusret Odabaş
Yorumlar
Trend Haberler
Sincar Aşireti'nin düğünü
Gazetecilik maskesi düştü, suç dosyası saçıldı!
Buca Belediyesi operasyonu: Belediye Başkanı Görkem Duman tutuklandı
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Kamu malının israf edilmesine, istismar edilmesine göz yummuyoruz
GİSİAD Genel Başkanlığına Remzi Dursunkaya seçildi
Dünya Kupası'nda mücadele edecek A Milli Futbol Takımı için uğurlama töreni yapıldı
Marmara Denizi'nden Çamlıca Kulesi'ni baştan aşağı örtebilecek büyüklükte hayalet ağ çıkarıldı
Özgür Özel’in karakutusu konuştu: “İmamoğlu aracılığıyla adaylık sözü verdik! Destek ver, başkan ol pazarlığı”
İstanbul'da mayıs ayında en çok hamsi tüketildi
Kılıçdaroğlu yönetiminin açtığı CHP hesabına X engeli: Askıya alındı