Büyükşehir Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı Personel Geliştirme Şube Müdürlüğü, Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı Halk Sağlığı ve Sağlıklı Yaşam Şube Müdürlüğü ile İl Sağlık Müdürlüğü işbirliğinde düzenlenen eğitim programı, Belediye Meclis Salonu’nda gerçekleştirildi. Eğitim programında anne çocuk sağlığını koruyabilmek için emzirmenin ne kadar önemli olduğu, ilk 6 ay sadece anne sütü verilmesi ve altıncı aydan sonra uygun besinlerle beraber emzirmenin 2 yaş ve ötesine kadar devam ettirilmesi gerektiğine değinildi. Eğitimde ayrıca anne sütüyle beslenmeyen bebeklerin bağışıklık sisteminin bozulacağı, enfeksiyon hastalıkları başta olmak üzere bir çok hastalığa karşı savunmasız kalabileceği, emzirmenin anne çocuk ruh sağlığına etkisi de ele alındı. Eğitim programı yoğun katılım ve yüksek memnuniyet oranıyla gerçekleştirildi.
Personele emzirme ve anne sütünün önemi farkındalık eğitimi
Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından periyodik olarak düzenlenen eğitim çalışmaları kapsamında personele, ‘emzirme ve anne sütünün önemi farkındalık eğitimi’ verildi.
Muhabir: Nusret Odabaş
Yorumlar
Trend Haberler
Yine CHP'li Belediye, yine rüşvet skandalı
TRT'nin aracında 7,5 kilo uyuşturucu bulundu
EYÜPSULTAN BELEDİYE BAŞKANLIĞI
TİGAD'dan Kırşehir'e medya çıkartması
Mehmet Uçum: Bir kez daha erken seçim tartışması üzerine
Türkiye'nin yerli manevra lokomotifi Tanzanya'ya ihraç edilecek
KÜÇÜKÇEKMECE İCRA DAİRESİ
ARFAA'da yeni dönem başladı: Havacılık emeklileri biraraya geldi
TSK ile ilgili düzenlemeleri de içeren kanun teklifi TBMM Milli Savunma Komisyonunda kabul edildi
Spam zannettiği LinkedIn mesajı Dünya Kupası'nın yolunu açtı
