Fenerbahçe, UEFA Şampiyonlar Ligi play-off turu rövanş maçında Benfica'ya 1-0 mağlup oldu.

Fenerbahçe, bu sonuçla Şampiyonlar Ligi'ne veda etti.

Maçın ardından tecrübeli stoper Milan Skriniar konuştu.

"YETERLİ OLMADI"

Ergin Ataman: Yunan halkına bana gösterdikleri sevgi ve destek için içtenlikle teşekkür ederim
Ergin Ataman: Yunan halkına bana gösterdikleri sevgi ve destek için içtenlikle teşekkür ederim
İçeriği Görüntüle

Skriniar'ın sözleri şu şekilde:

Maça çok kötü başladık. Böyle başlamak mümkün olmamalıydı. İlk yarıda kötü bir oyun ortaya koyduk. Çok fazla top kaybettik. İkinci yarıda daha iyi oynadık ama yeterli olmadı, fikrim bu.

Muhabir: Nusret Odabaş