Dulkadiroğlu ilçesi Namık Kemal Mahallesinde esnaflık yapan 22 yaşındaki İbrahim Balıkçı, ihtiyaç sahiplerine yönelik çalışma yaptı. Başlatılan uygulamayla, müşteriler alışveriş yaparken bütçelerine uygun miktarda meyve ve sebzeyi askıya bırakabiliyor. Daha sonra ihtiyaç sahipleri, manava uğrayarak bu ürünlerden ücretsiz bir şekilde faydalanabiliyor.
Balıkçı, uygulamanın toplumda büyük ilgi gördüğünü ve halkın dayanışma konusunda duyarlı davrandığını belirterek, “Depremden sonra insanlar büyük sıkıntılar yaşadı. Elimizden geldiğince bir nebze olsun destek olmak istedik. Askıya bırakılan her meyve ve sebze, bir ailenin yüzünü güldürüyor. Deprem bölgesi olduğumuzdan ihtiyaç sahiplerinden isteyen olursa veriyoruz” dedi.
Askıda meyve, sebze ile ihtiyaç sahiplerine destek
Kahramanmaraş'ta bir manav, deprem sonrası ihtiyaç sahipleri için "askıda meyve, sebze" uygulaması başlattı.
Muhabir: Muhammed Yasin Durak
Yorumlar
Trend Haberler
Sincar Aşireti'nin düğünü
Gazetecilik maskesi düştü, suç dosyası saçıldı!
Buca Belediyesi operasyonu: Belediye Başkanı Görkem Duman tutuklandı
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Kamu malının israf edilmesine, istismar edilmesine göz yummuyoruz
GİSİAD Genel Başkanlığına Remzi Dursunkaya seçildi
Dünya Kupası'nda mücadele edecek A Milli Futbol Takımı için uğurlama töreni yapıldı
Özgür Özel’in karakutusu konuştu: “İmamoğlu aracılığıyla adaylık sözü verdik! Destek ver, başkan ol pazarlığı”
İstanbul'da mayıs ayında en çok hamsi tüketildi
Kılıçdaroğlu yönetiminin açtığı CHP hesabına X engeli: Askıya alındı
Keban Barajı'nın tahliye kapakları ikinci kez açıldı