Doğa Koruma ve Milli Parklar 9. Bölge Müdürlüğü Türkiye'nin dört bir yanında ki ormanlara fotokapanlar yerleştirdi. Böylelikle doğa canlılarını korumak isteyen müdürlük, bir yandan da yaşam alanlarını görüntülüyor. Bu çerçevede Bölge Müdürlüğü sosyal medya hesabından bölgede kış uykusuna yatamayan bir ayıyı görüntüledi. Orman içinde yollarda yürüyen ayının yanı sıra vaşak ve kurtları da görüntüledi. Sosyal medyada yapılan paylaşımda ise “Dikkat! Koca ayı kış uykusunu bırakmış, sabah yürüyüşünde. Yaban hayatının sakinleri iş başında. Genç vaşak doğanın huzuru eşliğinde meditasyonda, kurtlar ise arazi keşfinde ve macera peşinde. Fotokapanlarımızla bu muhteşem anları yakalamaya devam ediyoruz. Doğa her an sürprizlerle dolu" ifadelerine yer verdi.
Kış uykusuna yatamayan ayı ormanlarda görüntülendi
Doğa Koruma ve Milli Parklar 9. Bölge Müdürlüğü kış uykusuna yatmayan ayı ile diğer canlılar fotokapanla görüntüledi.
Muhabir: Nusret Odabaş
Yorumlar
Trend Haberler
Sincar Aşireti'nin düğünü
Diriliş Postası’ndan Adalet Bakanı Gürlek’e Ziyaret
Gazetecilik maskesi düştü, suç dosyası saçıldı!
TRT'nin aracında 7,5 kilo uyuşturucu bulundu
Osmaniye’deki Furkan Vakfı dava sürecine ilişkin sosyal medya paylaşımlarına dezenformasyon değerlendirmesi
Buca Belediyesi operasyonu: Belediye Başkanı Görkem Duman tutuklandı
KARTAL DR. LÜTFİ KIRDAR ŞEHİR HASTANESİ
GİSİAD Genel Başkanlığına Remzi Dursunkaya seçildi
İstanbul'da mayıs ayında en çok hamsi tüketildi
KADIKÖY VERGİ DAİRESİ MÜDÜRLÜĞÜ
