Reklamı Kapat

Kovid-19 aşısının 4 yan etkisi açıklandı

İngiltere Sağlık Bakanlığı Kovid-19 aşısı sonrası görülen 4 yan etkiyi açıkladı.

İngiltere Sağlık Bakanlığı, Kovid-19 aşısı olduktan sonra en sık görülen 4 yan etkiyi açıkladı.

İngiliz Express gazetesinin haberine göre, enjeksiyon yapılan kolda ağrı, yorgunluk, baş ağrısı ve hafif soğuk algınlığı semptomları aşı olduktan sonra görülen en yaygın 4 yan etki.

YÜKSEK ATEŞ UYARISI

Destekleyici dozun önceki dozlar ile aynı yan etkilere sahip olacağının altı çizilirken, bir de şu uyarı yapıldı:

"Uzun süreli yüksek ateş olağandışıdır ve Kovid-19 veya başka bir enfeksiyonunuz olduğunu gösterebilir."

27 Eyl 2021 - 10:16 - Sağlık


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Diriliş Postası Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Diriliş Postası hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Diriliş Postası editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Diriliş Postası değil haberi geçen ajanstır.




Anket A Milli Takım Katar'a gidebilir mi?