Tarihimizde ilk kez Avrupa kupalarında mücadele eden 4 takımımız aynı geceyi galibiyetle kapadı... Önce Fenerbahçe ve Başakşehir ardından Trabzonspor ve Sivasspor. Bordo-Mavililer sahasında Monaco'yu Akyazı’nın çimlerine 4-0’lık farklı bir galibiyetle gömdü. Fenerbahçe 1-0 geriye düştüğü karşılaşmada Larnaka’yı 2-1 ile geçerek gruptan çıkmayı garantiledi. Başakşehir ise Rigas Skola’yı kendi evinde 3-0 mağlup ederek turu garantiledi. Sivasspor da Kosova deplasmanda Balkani'yi 2-1 mağlup etti. Böylelikle Rıza Çalımbay’ın talebeleri grubunda ikinci sıraya yerleşti. Avrupa’daki Türk gecesinde Fenerbahçe bir ilke imza attı. Grupta liderliğini pekiştirdi ve Süper Ligde olduğu gibi Avrupa’da da golcü kimliğiyle dikkat çekerek, tarihinde de bir ilke imza atma başarısını gösterdi. Grubunda 6 puanla ikinci sıraya çıkan Trabzonspor’un gruptan çıkması için geride kalan Kızılyıldız ve Ferencvaroş maçlarında en az 4 veya 6 arası puan alması lazım. Bordo-mavililer 1991 yılında Hüseyin Avni Aker’de Fransa’nın güçlü ekiplerinden Lyon’u 4-1 mağlup etmişti. Tam 21 yıl sonra Fırtına bu kez Şenol Güneş Stadı’nda başka bir Fransız takımı Monaco’yu 4-0 yenerek âdeta bir destan yazdı. Ülke puanı açısından bu galibiyetler son derece önemliydi. 4 takımımızı da tebrik etmek gerekir. Türk gecesi, şov gecesi, dört köşe olduk keyiften, Avrupalıları çimlere gömdük derinden
Trend Haberler
Yine CHP'li Belediye, yine rüşvet skandalı
TRT'nin aracında 7,5 kilo uyuşturucu bulundu
EYÜPSULTAN BELEDİYE BAŞKANLIĞI
TİGAD'dan Kırşehir'e medya çıkartması
Mehmet Uçum: Bir kez daha erken seçim tartışması üzerine
Türkiye'nin yerli manevra lokomotifi Tanzanya'ya ihraç edilecek
KÜÇÜKÇEKMECE İCRA DAİRESİ
ARFAA'da yeni dönem başladı: Havacılık emeklileri biraraya geldi
TSK ile ilgili düzenlemeleri de içeren kanun teklifi TBMM Milli Savunma Komisyonunda kabul edildi
Spam zannettiği LinkedIn mesajı Dünya Kupası'nın yolunu açtı